Freitag, 6. September 2013

QKR Challenge #55

Hi all !!!
Today start the new QKR Challenge from QKR Rubber Stamps with the topic "Let`s celebrate grandparents ".

I had made a card with the "Old Goat " again. He is sooo cute and i love it to use him for my cards. The pants i had made it with Design Paper . The technique called "paper piecing".

----------

Hallo!
Heute startet die neue QKR Challenge von QKR Rubber Stamps mit dem Thema "Let`s celebrate grandparents ".

Ich habe die Karte wieder mit dem süßen "Old Goat " gestempelt. Ich finde ihn sooo niedlich und ich liebe es, diesen Stempel für meine Karten zu benutzen. Die Hose habe ich mit Design Papier gemacht. Die Technik heißt "Paper Piecing".




 Be sure to stop by the QKR Rubber Stamps Blog and check out the QKR Team`s faboulous creations this week !!!!

I hope you will have time to play with us for this weeks Challenge !

----------

Schaut Euch doch mal auf dem QKR Rubber Stamps Blog die tollen Kreationen des QKR Team`s an.

Ich hoffe, Du hast Zeit , um diese Woche die Challenge mitzumachen !


Happy Stamping !!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen