Freitag, 13. September 2013

QKR Challenge #56

Happy Friday to all   !!!!!

Today the topic from the QKR Challenge is "Back to School". 
And i made a card with :
- 13912 School Day

I found it very funny to use a little sponge for the card too. *LOL*

Please look at the QKR Rubber Stamp Shop. They have so much funny and cute Rubber Stamps or Digis. 

----------

Ich wünsche Euch allen einen schönen Freitag !!!

Heute lautet das QKR Challenge Thema : " Back to School" .
Meine Karte habe ich mit folgendem Stempel gemacht:
13912 School Day

Ich fand es lustig, noch einen kleinen Schwamm in die Karte einzubauen. *LOL* 

Guckt doch mal im QKR Rubber Stamp Shop. Dort gibt es so süße und witzige Stempel und auch Digis.







Be sure to stop by the QKR Rubber Stamps Blog and check out the QKR Team`s faboulous creations this week !!!!
I hope you will have time to play with us for this weeks Challenge !
----------
Schaut Euch doch mal auf dem QKR Rubber Stamps Blog die tollen Kreationen des QKR Team`s an.
Ich hoffe, Du hast Zeit , um diese Woche die Challenge mitzumachen !

Happy Stamping !!!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen